2008-07-01 15:25:45

Ny Mobil :) ♥

Underbart nu känner man sej inte så hjälplös längre :)
Alltid kul med någe nytt, jag köper inga dyra mobiler eftersom jag enbart svarar i fånen  och skickar sms....kort tar jag aldrig med den och nu för tiden finns det knappt inga mobiler utan kamera, tyvärr :)

Men men jag är tvär nöjd och jag hoppas att Adam lär sej att inte hälla hinkar med vatten på människor som inte ens anat något vatten krig :)

Ja idag har det bara köpts en ny mobil + att en plåt firma vart och satt upp vit fin plåt på våra pannrums dörrar pga om det någon gång skulle börja brinna så ska det hålla emot lite. Per är och gör en tillfällig adress ändring, en vän ska ha våran post medans vi bor i kapsäck månaden innan vi får våran lägenhet :)  Tack Annso :)

Ja utlandsresan närmar sej med stormsteg, ska bli så underbart att komma hemifrån denna skiten med packning mm.mm som ligger över allt i kök och vardagsrum....:)

Men men åter igen, snart har vi flyttat och vad skönt det kommer att bli. Så underbart otroligt att allt gått i lås bara så där på en månads tid. :)


Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Nu märks det att du e tebax ;) Fick ett lite småroligt sms från dig ;) kram!

2008-07-01 18:13:23
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback