2008-07-18 23:03:39

Paris..... ♥

Resan eller onsdagen innan vi skulle åka så var vi i Knutby http://knutby.net/, där finns det så underbara goa vänner som jag verkligen Älskar och respekterar i massor pga deras syn på sej själva, deras livs erfarenheter och vart dom står, deras själv säkerhet på ett ödmjuktsätt.
Ja dom är underbara på sina sätt allihopa :) Underbara vänner, önskar flera människor hade så fina människor som man kan prata om allt med, inget ämne hymlas det med.
Denna ggn fick Per vara med också och möta alla och se vilka dom är utåt och inåt :)
Det var ute kväll med grillning sådan underbar gemenskap och en massa skämt och skratt så man kiknar :)
Ända gången jag känner mej 100% trygg så är det när vi är där.....barnen leker med andra barn, finns vuxna överallt...inget kan hända barnen eller oss som är där, det lyser enbart kärlek :)

Ja man måste vara delaktig för att förstå vad jag menar...men i Knutby är jag hemma.....dom känner Victoria och låter mej vara Victoria fullt ut och samma sak från min sida med mina vänner :)

Är det någon som har några fördomar, så behåll dom gärna för er själva, för dessa människor är mina vänner och jag tolerera inte att man pratar skit om några av mina vänner, vare sej man har en tro eller inte. 
Tog tyvärr inga kort, kunde ju åtminstone vart smart att ta foto på maten :) Underbar grillad korv med mos och dess tillbehör :)

Ja detta var onsdagen innan vi åkte....får försöka uppdatera mera då jag orkar :)


Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Det låter som en trevlig onsdag detta =) Kramizar i massor

2008-07-19 08:54:58
URL: http://idaliza86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback