2008-07-25 10:57:08

Underbart.... ♥

Eller inte om jag ska vara ärlig.....bara fönster kvar i Davids rum, iofs så är det golv kvar också det kör jag med en damm mopp och sedan blöt mopp 2 ggr och sedan damm torr mopp igen....hoppas det duger åt köparna :)

Skåpen alltså klädskåpen tar sådan jäkla tid att hålla på med....:/ Men men snart är det nog klart har bara 2 st sådana kvar nu.....klädskåp alltså :P

Huuuu vilken tråk blogg va, handlar bara om städ nu.......:) Men sånt är livet....för mej just nu :)

Jag är ledsen att jag inte hunnit vara inne på era bloggar, men det kommer jag lovar :)

På söndag kväll så bryts vårat BB, sedan är vi utan en vecka så ni inte tror att vi försvunnit :)

 
Nu ska det fortsättas städa :)

Mycket Kärlek till ER mina v änner från mej :)

 Kram

Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.


Kommentarer
Skrivet av: Linda

Nu handlar ju bloggarna för att du städar mycket nu. Ha det så bra! Kramar i massor

2008-07-25 12:29:29
URL: http://idaliza86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback