2008-03-18 19:00:20

3 Ljus för......dom 2 barnen och den överlevande mamman. ♥

image98


Ni Finns alla 3 i mina tankar och jag mår som jag mår idag pga detta dådet...
I sitt hem ska man vara säker..det är ens borg....där inget ont ska hända.....Vet ju det själv hur det är att bli utsatt för våldsbrott i hemmet, alla murar rasar samman och man måste bygga upp detta på nytt.....

Jag tänker på ER, ni finns i mina tankar.....och jag hoppas verkligen mamman överlever....

Har sett sidorna idag mamman har på familjeliv,lunar mm mm och pappans också......jag vill så innerligt inte tro att en pappa skulle göra så här...och det kommer jag tro tills bevisen bevisar att det är han...men ingenting är omöjligt. Min ex ville ju döda Adam som foster. Men i detta fallet vill jag varken säga bu eller bä, för jag hoppas verkligen inte det är pappan. Vill inte tro något så ondskefullt om någon.....men tyvärr har det ju hänt och någon har vartit fruktansvärt ondskefull........

Önskar att världen kunde bli mera snäll och våldet skulle minska.....

Tänker på ER M,S & E! Ljusen kommer för alltid brinna för er i min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback