2008-03-23 16:02:05

Bestört.... ♥

Att offren får vara med om detta elände...att den ev mördaren släpps...tänk om det är så att det är den personen som verkligen gjort detta fruktansvärda dåd! Människan går nu ute bland folk och man vet vad denna kan tänkats ha gjort......Nu finns det ju inga bevis och jag är ju inte heller säker på att det skulle vara hon.
Men jag trodde åtminstone att man var tvungen att vara häktad till DNA är klart och eftersom folk tydligen sett en människa som är lik denna kvinnan efter dådet och hon har befunnit sej i Arboga.....

Ja jag är bestört...hur ska då dom anhöriga vara/tycka/tänka och känna över detta???

Ja som jag alltid skrivit brottsoffer har inga rättigheter alls i detta landet....Återigen säger jag detta. Jag skäms över att vara Svensk och bo i detta jävla landet ...har kännt så sedan 2002 då man insåg hur jävla maktlös man är inför rättts samhället som offer!

Så oerhört tragiskt....är det denna kvinnan som tros nu så är det förjävligt hur hon kan leva med detta dådet...döda 2 små barn....så oerhört sjukt för mej....Likaså kände jag med Bobby fallet...hur fan kan man leva med en sådan sak om man gjort det??

Världen är så sjuk.....så oerhört sjuk......

Jag sörjer varje dag att man inte ens kan lita på sina medmänniskor, vet man ens vem sin granne är egentligen??

Nu vet ju Vi ang våra närmsta grannar :)  Men resten vet man inte mycket om.....och så tror jag om många....

Jaja, nog om detta för en stund.....

Jag är bestört......bedrövad....ledsen.....för offrens skull......

Mina 3 ljus brinner ännu, gör dina??

Kram till hela omgivningen som rör dom 3 offren.....

image98

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Ja man blir verkligen förbannad, när sånt här sker. Man blir så ledsen. =(

2008-03-24 13:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback