2008-03-03 13:59:58

Huuuu :) ♥

Vad sjukdomar vi haft....vart sjuk, vart frisk i 2 dagar så har det hållt på hela våren, nu får man hoppas på att det är ett avslut på det hela :)

Därför jag inte uppdaterat här pga att barnen som är sjuka går i 1:a hand och när jag själv vart sjuk så har jag inte orkat....Lunar har jag i stort sett slutat med, Facebook också, vilket jävla skit ställe, förstår all kritik dom får. Tyckte till en början det var  bra men en vad skenet kan bedra, mitt konto är också avslutat där :)

Adam är sjuk, maginfluensa och denna helgen har han legat i sängen och bara hostat, tycker så synd om honom.....han har vart en massa sjuk nu på sista tiden,.

Men Peppar, Peppar, den som vart mest sjuk innan, Sandra är den som varit friskast dock denna vår, alltid något :)

Snart är det 14 mars, Adam blir hela 6 år, vart tusan har tiden tagit vägen....? :) 
Och 28 mars blir Sandra 16 och vart tusan har den tiden tagit vägen??? 16 år sedan jag vart morsa för första ggn :) Helt otroligt :)

Adam ska få Lego, små lego som jag special beställt från utlandet för 1600 kronor, polise station, en stor polis kontroll med en stor lasbil och en massa kul + en police helikopter :) 3 olika paket med massa lego :) Han älskar lega och  sitta och pyssla ihop det, lär säkert ta en vecka att få ihop allt detta :)

Sandra va ska hon få då? Säger jag inte pga att hon läser ju här inne dagligen :) När jag skriver något :)

Mina barn är nog oerhöt bortskämda.....alla fick julklappar för ca 4000 kr vardera och samma klass då dom fyller år....hmmm....kanske dra ner på det? :)

David blir ju 2 14 maj, ha har ju allt så jag vet i tusan vad han ska få, jo just har ju beställt en hoppborg till honom :) En stor fin sådan, undrar vart den ska få plats :) Sedan ska han få en munk jacka med Cars motiv på :) Och sedan lite nya kläder och några små bilar också, han älskar sådana :)

Jag fyller år den 22 april, ooooops 35 år tydligen....fasen 5 år till 40 :)
Nej nu ska jag inte tänka så :)

Slutet på mars och Sandras födelsedag är jag inte hemma, iofs ho fick följa med mej om hon ville, men det ville hon inte....så jag ska vara borta en hel helg igen....själv...ska bli skönt....:)
Men hela tiden så tänker man på barnen och jag ringer ofta hem för att kolla, kan man släppa livet hemma till 100% ? Nej, åtminstone inte jag :)

Nu Nog för idag :)

Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.


Kommentarer
Skrivet av: DagStjärnan

Gisses det var inte lite pengar du lägger på "klappar".. Visst har man de pengarna så, men jag kan tycka att det var lite mycket..

Kram

2008-03-03 19:51:09
Skrivet av: MrsChevelle

Hoppas ni mår bättre snart, hela familjen, idag skiner solen ifrån en klarblå himmel.

2008-03-04 09:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback