2008-03-11 11:37:43

Jag blir så ARG! ♥

Kolla denna länken:  http://www.aftonbladet.se/nojesliv/melodifestivalen2008/article2015938.ab

Helt sjukt enligt mej att vissa av hennes kollegor ger sej på henne som person och kallar henne både det ena och andra, hon har säkert kläckt ur sej knäppa kommentarer och gjort knäppa saker, men har inte vi alla människor det????  Eller har jag fel? :)

Sedan var hon ju inte ensam om att förlora som tidningarna tycks framföra det, dom var en duo :)
Men skumt nog var det hon som hade sin brak förlust.

Blir arg då jag läser det också. Dom älskade sin låt, dom gjorde den på det sättet dom ville ha den och gjorde den till 100% från deras sida. Och det är starkt att göra en låt och stå för den till 100 %.

Men sedan får ju alla tycka att låten va skit, duon passade inte, uruselt framträdande mm mm. Jag gillade inte låten, den skulle aldrig vunnit stora schlagern ifall den gick vidare. Men för den skull hoppar jag inte på varken Andreas eller Carola som personer som deras kollegor/fiender verkar villa göra.

Jag ser det inte heller som fiasko som tidningarna skriver, dom gjorde sitt bästa, gillade låten stog upp för den till 100%, Hur kan det vara ett misslyckande??? :)

Vart så tagen då jag läste artikeln på hur schlager världen fungerar, därav jag måste tillägna Carola och Andreas detta blogg inlägg, dom vann inte, men dom misslyckades inte :)

Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback