2008-03-06 20:20:08

Jag Mamma igen :) ♥

Ja då har man blitt mamma igen då rå, till en liten 8 veckors Hermelin kanin unge, som Adam döpte till Bamse idag.
Har saknat Skuttan som dog 2004.....
Men nu har man en liten söt go kille på 8 veckor som ska ha mycket kärlek :)

Satte upp han i mitt knä ikväll och gosade på honom precis så som jag gjorde med Skuttan, ohhh jäddrans vad han njöt...han lade sej i knöt och tyckte livet var underbart och då ska tilläggas att detta är första natten för honom i hans nya hem....:)

Och vet ni vad??? Nu har dom spån med citron doft :) Hahahah tyckte det var sten kul jag :) Fanns inte på Skuttans tid :)

Kort kommer imorgon :)

Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Spån med citrondoft, hehe!!
Härligt med djur...
Ska bli kul å kolla bild sen.
Själv är jag sugen på akvarium.

2008-03-06 21:11:07
Skrivet av: MrsChevelle

Grattis till bebisen

2008-03-07 09:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback