2008-03-17 22:27:18

Rykten är roligt :) ♥

Ibland lyckas rykten komma ifatt en som andra personer drar och jag är så imponerad att folk vet så mycket om en :)

Ett rykte var : Att jag skulle suttit på min dotters inloggningar och ``snokat`` på dennes sidor, vet ej vilka sidor än idag!

Sanning om detta: Jag Utnyttjar aldrig min dotter på det sättet, till och börja med har jag aldrig haft hennes lösen på några av sidorna hon är på och sedan är inte den personen så intressant för mej att jag ens skulle engagera mej i det, Och hade fallet vart så att jag skulle ``snokat`` på denna människan så hade jag vart smartare än hennes tro om vad jag gjort. Jag skulle helt enkelt öppnat fejk konton i sådana fall än att blanda in min dotter. Snacka om paranoid brud va?  Hon blockerade tydligen min dotter under en period på sidor pga att hon tog för givet att det var jag, skrattretande :)

Ett annat rykte är/var: Att jag skulle blocka folk på Msn
 
Sanningen :Jag aldrig gjort, kommer aldrig göra, däremot tar jag bort människor från min lista då jag inte längre pratar med dom eller något sådant skäl. Men Blockerar Aldrig:)  Finns ett program där man kan kika vilka som blockerat en och plockat bort en, men det står inte vilket man har gjort så troligtvis har personen trott att jag blockat, istället för att ta reda på fakta så väljer man att tro vad man vill, vare sej det är sant eller inte.

Ganska intressant detta hur folk tror/tycker/tänker åt en själv och vet mer än en själv, spännande :)

Livet är bra härligt, Eller Hur? :)

Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Ja rykten är det roligaste som finns och att andra människor vet så oerhört mycket om andra människor.

Ja, livet är underbart att leva.

Kram på dej och passar på att skicka en massa styrka till dej och ditt bloggande.

2008-03-17 22:45:08
Skrivet av: MrsChevelle

Tänk att alla tror sig veta så mycket om en annan fastän de egentligen inte vet ett skit.

2008-03-18 10:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback