2008-03-18 15:28:08

Sååååå tragiskt.... ♥

Sitter åter igen och tänker på dessa små söta barn som inte lever längre......

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2075100.ab

Har inga ord....inget att ens kunna trösta denna familjs tragedi.....hur EN person kan förstöra så mycket och leka Gud allsmäktige själv och avgöra när någon ska dö. Det har ingen människa rätt till......

Ja jag är mållös i varje fall.....och bestört att detta verkligen får hända......att en människa kan göra så här....någongång måste detta våld få ett slut......

Jag är så lycklig som har mina 3 änglar, man skulle vara så liten och ensam utan dom...man skulle inte vara någongting alls.

image96

David med sin söta frisyr som syrran gjort :)image97

Älskar den här bilden, det lyser syskon kärlek om dessa ungarna :)

Min Lycka MItt Allt Dessa 3 :)

Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback