2008-03-20 12:24:04

Skulle..... ♥

Önska alla en glad påsk.....men ska ber ER göra något annat istället. Tänd ljus för dom små barnen i Arboga.....sänd era tankar till dessa små själar......fundera på hur detta sjuka våldet ska få ett slut....

För mej kommer det absolut inte bli en vanlig påsk.....Den här ondskefulla händelsen har fått mej att komma tillbaka till mej själv och minnas känslor/tankar då jag vart överfallen...i mitt hem med en gärningsman med kniv. Som försökte döda min son i min mage.....han satte alltså kniven i min gravida mage för att döda Adam......

Jag känner sådan fruktansvärd avsky till att politikerna inte kämpar mera med våldets ökning...jag är lika besviken på Sveriges politiker och jag skäms fortfarande att bo i Sverige....detta klena rättsväsendets land som är till förmån för gärningsmän.......

Ljus brinner för detta 2 änglar och ett ljus för mamman att hon ska komma bli bra och kunna gå vidare, jag hoppas kunna finnas till hjälp den dagen...jag finns, jag vet....jag känner hur det är att överleva ett våldsbrott.....

Kampen kommer bli lång, men man kan gå vidare med rätt hjälp.

Jag finns...jag vet, jag känner hur det är att överleva ett våldsbrott....i sitt hem.....

Hoppas NI alla som läser detta tänder ljus och ber för barnen att dom har det bra där dom är nu och att mamman ska klara sej. Skänk era tankar i Påsk........till dessa......barn och modern.....


image98

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Tomas Bodström tyckte jag var / är en bra politiker hände saker med honom... det satt inte i klistret.... *kram från mig*

2008-03-20 13:05:44
Skrivet av: Sandra

Tog din uppmaning och skrev upp den på min blogg också. Hoppas det är ok. :-)

2008-03-20 14:10:56
URL: http://sandraiam.blogg.se
Skrivet av: Sandra

Vi måste hålla ihop på ngt vis. Jag kan inte fatta att det här har hänt och lider så med alla som står den lilla familjen nära. Vi kan inget göra för att lindra deras sorg men vi kan visa att det finns omtanke och mänsklig värme kvar i Sverige.

2008-03-20 14:36:26
URL: http://sandraiam.blogg.se
Skrivet av: Sandra

Håller helt med dig. Hoppas att ni får en trevlig och lugn påsk iaf.

*kram*

2008-03-20 15:03:15
URL: http://sandraiam.blogg.se
Skrivet av: Monica Antonsson

Victoria,
Du är absolut toppen!
Det vet du att jag tycker.
Kram
Monica

2008-03-20 15:54:15
Skrivet av: MrsChevelle

Tycker vårat land börjar bli en plats där man knappt vill bo längre...det händer så mycket hemska saker.

2008-03-20 17:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback