2008-03-22 22:38:55

Vad kommer hända efter... ♥

Är det någon som vet det...bra fråga anser jag....
Stackars dom 2 i familjen som är kvar....Det kommer att bli en tuff tid och innan man förstår allt som kan hända på vägen fram till den dagen man hittar lyckan igen och vågar känna lycka.....

Jag hoppas så innerligt att dom inte behöver flytta som jag gör, får gömma mej i mitt eget land....och gärningsmannen går nu mera fri ute i Sveriges gator....som om ingenting har hänt.....Kontentan pga att den här mannen är Psykiskt sjuk så lever vi med skyddad identitet och kvarskrivning och det hoppas jag verkligen ingen annan......

Sedan har vi Stalkers......ja tror inte jag behöver gå in ingående på detta.....alla förstår vi den innebörden?

Kris terapi......eftervårds terapi....ja så mycket terapi man behöver som man bara kan få ska man ta.....

Omvärdera och kolla runt om vilka som är ens vänner och vilka man tyvärr måste rensa bort...pga att man blir utnyttjad.....mm mm.

Sedan det sk kändisskapet man får på vägen.....utnyttja det på ett bra sätt.....kämpa och visa....eller så väljer man att vara anonym.....finns 2 val......Jag valde det första, visa vem jag är och att sveriges lagar är så sjuka....

Att stänga ner sin blogg, det ska verkligen inte behövas anser jag.....kanske stänga ner så man måste godkänna alla inlägg som skrivs innan dom läggs upp.....så det inte kan stå en massa skit...

Sedan allt sjukt skit prat.....som många drar med....försök slå bort det, INGENTING är erat fel....Jag vet hur det är att bli utskrattad i rätten av gärningsmännens mamma, styvpappa och vänner.(i Hovrätten)  Det slog mej hårt och dom flesta som var i rätten vart chockade......men inget förvånar en....man blir påhoppas av stalkers....eller andra människor som inte är friska...som vill göra en illa psykiskt....låt dom inte lyckas.

Några råd jag kommer på bara så där till alla som råkat ut för ett trauma....

Detta är saker som kan komma ske.....men en sak ska man alltid göra....be om hjälp......det gjorde inte alltid jag och det var dumt.......


Mina Ljus Brinner ännu!

image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback