2008-05-29 15:59:38

Halloj :) ♥

Idag var det jobbiga mötet över med sjukkassa,läkare och jobb...trodde det skulle vara värre än det var, men men....tack & lov så hade jag mina doktorer vid min sida som stöttade mej...och berättade vad dom tyckte/tänkte om min framtid.....underbart när man öppnat sej så för människor som har tystnadsplikt och vet allt om en..och man vet att det stannar hos den personen....och man vet att personen verkligen har lystnat också....:)

Jaja men sjukersättning kommer jag att få...som lite pension...fast jag kan börja jobba om några år igen ifall läget ändras.....:)
Skönt att det inte är defernitivt, utan en möjlighet för mej nu som kan komma ändras om 1-3 år.

Hoppas ni alla vänner har det gott.

Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer
Skrivet av: Åza

Vad skönt att höra min vän att det går framåt för dig. Har haft dig i tankarna lite nu i helgen, men tiden har inte funnits för att höra av mig. MÅSTE få tummen ut o ringa någon dag.

Här är det med högsommarvärme nu. HELT underbart när man är hemma, men aningens plågsamt när man jobbar, då de fryser hela tiden så man inte får öppna någonstans. Tihii...
O jag som "måste" ha lite längre armar på tröjan!! tihii.. Men jaja det går ju, fast varmt är det.

KRAMAR din vän Åza

2008-05-31 21:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback