2008-05-18 09:51:57

Idag.....:) ♥

Har det påbörjats lite städning hära :) Plockat upp från golvet i barnens rum så sedan ska det dammsugas och dammas en del och även torkas golv, märks att man har vovve nu pga golven blir så mycket smutsigare men ändå renare på smulor :)

Allt går bra med Maya, visst är det jobbigt med bebis igen, men hon sover hela nätterna i sin bur, från kl 22-23 till 7-8 på morgonen, så inte ska man klaga.

Gör knappt inte inne alls, men det underlättar ju då man bor i hus, kanske gjort inne 20 ggr på 4 veckor......inget att klaga på :)

Hon är absolut min hund pga att jag är den som går hemma och David är hennes, den hon beskyddar trots att hon inte ens behöver, har han vart borta en stund så luktar hon igenom honom så det luktar David och står rätt till :)

En underbar hund med andra ord :)

Dagarna springer på som bara den, har hänt en massa och vänner jag känner har fart oerhört illa...Men nu har dom fått egen lägenhet och det är jag så glad och tacksam över.


Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses!



Kommentarer
Skrivet av: Elin

Haha, ja att dom dammsuger golven hundarna vet man ju. Så fort vi har svägerskans hund här, så ska hon dammasuga för jag har inte gjort det ordentligt, hehe...

2008-05-18 15:00:21
Skrivet av: Åza

Skönt att höra att det går bra för er & lilla Maya. :)

Här jobbar jag för fullt, tycker inte jag gör annat just nu.

KRAMAR

2008-05-20 10:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback