2008-05-29 09:31:09

Jag vill tacka goda vänner till mej. ♥

Patrik och Veronika för erat tålamod och förståelse för hur man reagerar då lögner sprids som en löp eld och hur trött man blir, Tack och Tack för att NI vet vem jag ÄR och vad jag står för. :)

Jag är så tacksam som har sådana vänner omkring mej som tar EN för den man är med sina fel och brister.

Nu läggs detta bakom mej och jag kommer skaka av mej allt dåligt och bara tänka på mej själv och familjen och våra fina vänner.

Tack alla andra underbara vänner som funnits för mej under tiden jag upplevt mycket jobbig. 

Idag ska jag på läkarbesök med sjukkassan och jobbet, rehab samtal heter det visst :)
Första ggn någonsin som detta sker för min del, så ännu en ny erfarenhet för mej, har vart en del sådana nu denna veckan :)

Och sedan ska man passa på att njuta av den vackra solen och dess värme idag :)

Kram alla goa vänner som finns för mej och Alltid ställer upp för mej  :)

Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback