2008-05-20 22:49:08

Nu är det så här :) ♥

Sedan drygt en vecka så är jag ute och går 3-4 ggr/dag, ett måste känner jag för att göra av med energi :)
Man blir så mycket klarare i skallen efter en prommis :)

Helt underbart :)

Är ute 2 ggr efter 20:00 på kvällen, en snabb gångs prommis på ca en timma med Sandra, sedan en timmas prommis med Maya och Sandra, men den går desto saktare men ändå skönt med en extra prommis :)

All cola är bortagen och utbytt mot soda stream vatten med smak och bubblor, helt underbart gott och nyttigt.

2 mål äter jag enbart nu också, frukost och middag och dess emellan enbart frukter :)

Inte illa pinkat för mej, gör det absolut inte för att gå ner i vikt utan för att må bra och går man ner samtidigt så är det ju ett plus :)

Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Visst är det kanon. =)
Det rensar tankarna med, när man är ute. Själv har jag vart drabbad av latmasken ett tag, men det känns bättre nu.
Har dock fortfarande lite svårt att gå ut ensam och gå, men det går bättre även det även om det går i perioder.
Roligt när man kan "kidnappa" svägerskans hund å promenera. =)
Mmm, länge sen de blev en dricka här med, men brukar blanda naturell kolsyrat bordsvatten med funlight av nån smak, smaskens! =)
Dock drack jag en cola zero, för nån vecka sen men den är rätt ok..

2008-05-21 11:52:32
Skrivet av: Åza

Gud va du är duktig vännen.
Du kommer ju att gå ner i vikt vare sig du vill det eller ej. *ler*

Önskar att jag kunde göra det samma.
Okej att jag inte äter mycket godis längre & dricker väldigt sällan Cola. Lever på kaffe nu i stället. *ler*

Kramar

2008-05-22 10:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback