2008-05-29 18:20:38

Wow.... ♥

vilken dag.....efter att ha vart på samtal med sjukkassan mf.l så gick Sandra och jag på stan....och bara handlade lös lite....David inhandlades kläder för 600 kr, behövligt, alla hans byxor börjar bli för korta :)

Hämtade ungarna kl 14, käkade glass eller dom gjorde och jag fick Davids glass som vart kvar....:)

Sedan var vi ute och hoppade studsmatta eller barnanen hoppade.....och jag var passiv....:P
Fikade, men ingen av dom var direkt sugen.....men när middag ska vankas så kom jag på att jag glömt ta upp mat.....smart man e va?
Snabbt beställa pizza från våra vänner som har hemkörning så var middag klar...innan middag badade barnen :)

inne på 3 maskinen tvättning också :)

När man vart klar med läggning så ska det plockas upp efter ungarna och det gjordes....allt klart trodde jag och hoppades på att få sitta en stund i soffan....men nada.....Maya min underbara Maya, hade vänt ut och in på sin korg....huuuuuuu vad det såg ut på vardagsrums golvet....:)
Bara att börja städa efter minsta barnet också, jag plockar i korg....Maya plockar ut ur korgen.....heheh söt hund....:)

Men nu ska det vilas och ha det skönt till Sandra och jag ska ut och gå ikväll.

Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback