2008-11-25 18:39:34

Bakis? ♥

Hmmm nje men förbaskat yr...ramlade på promenad med Maya...haha den tokan trodde jag ville busa med henne så inte nog med att jag ramlade utan jag fick också en hund på 45 kilo över mej...hemska tanke...har ett riv märke under bröstet från hennes klo...:) Men men...:)

Idag vart jag lite glad....en person sa till mej idag att det ser ut som jag gått ner i vikt....jaja har inte vägt mej, men kanske är fallet så...vad vet jag....4 promenader med Maya idag och en till doktorn ang yrseln...

Undrar om folk undrat om man är fuller idag eller inte....jaja skit samma dom får tro vad dom vill....

har funderat en massa idag...alltså inte bra med tankar....en person som fick mej att tänka till ordentligt....inte fel iofs...men kanske fel dag för mej att tänka, med allt detta snurrande....:)

Kort på min julpyntning har jag inte orkat ta....

Finns en sak jag irriterar mej på idag.....

När man ska ringa sjukvården och man får lämna sitt nr, sedan ringer dom upp....tycker det är så opersonligt...

Men men thats``s life...:)

Idag är jag bjuden på ljus party....funderar på om jag ska orka gå eller inte pga yrseln......

En dags funderar dag....Tack för det DU :)


Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.


Kommentarer
Skrivet av: Linda

Skönt höra att det gick så bra när du ramlade, kunde ha slutat värre det där :S kram

2008-11-25 19:14:09
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback