2008-11-26 14:20:31

jäddrans snurrande.. ♥

Men idag har jag ändå vart ute och gått en del långa prommisar med Maya...skönt men det snurrar tusan...sedan var jag nere i lokalen och började städa, hann ta 2 rum själv innan jag fick hjälp :)

Skönt att storstädningen e gjort där nere, sedan började vi rensa ut ett skåp....med pyssel och grejs så nu är det fint i ett av dom också, bara 3 st kvar :)

Känns sjukt att vara så yr....bakis varje dag, fast eg inte :P

Ja idag ville David bestämma middag....våfflor....vilken middag va?`? Nje....men men ibland måste barnen också vara delaktiga....:)

Kan ju åtminstone sitta och grädda dom så man slipper stå och vingla....:)

Nje nu ska jag ta på mej, sitter med bara handduk...fryser ju tusan en massa så jag slängde mej i ett varmt bad....skönt som attan.

Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback