2008-11-27 14:27:30

Maybe im going crazy.... ♥

eller något sådant.....hmm kanska ska börja blogga på engelska..? :)

Eller vad säger ni? :)

Tusan jag längtar efter min dator.....vill ha hem min egen med mina texter till boken som jag skrivit....bara dom inte är borta eller sparades dom innan datorn lämnades in, vem ska jag halshugga i fall dom är borta?

Uhm...för jag har ju inget ansvar för dom....eller hur?

Vem tänder stjärnorna?

Vem går ut med Maya?

Vem vänder aldrig om ?

Låter som mej? :P

Måste lära mej våga att bara vara.....eller något...

Nästa vecka så har jag MASSOR med möten och grejs!
Någon som vill byta med mej?????? :)

Vem vänder vindarna? :P

Sitter och lyssnar på Blå Ballader....därav jag får lite text rader som passar in i mitt sammanhang nu..eller kanske inte? :)

Per har förresten fått jobb som IT tjosan på landstinget,...kul för han.....:)

Och jag gör det jag alltid gör: Precis som jag vill, när var och hur? :P

Eller inte....ljuga kan man väl för en stund....? :)

Nej nu tusan kommer verkligehten in, ska hänga Sandras tvätt, sedan fortsätta tvätta skitiga overaller....kul...? eller inte :)

Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Go du är vännen! Alltid så gulliga kommentarer i bloggen min :D KRAM

2008-12-01 11:20:05
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback