2008-11-18 13:52:17

Vilken dumskalle jag e... ♥

Trodde min blogg var borta, men hade skrivit fel mail adress.....gahhh så har jag låtit supporten på Blogg.se jobba med detta....får skalle man e alltså...
Tänker inte längre än vad näsan räcker ibland....eller någe sådant....*arg på klantiga mej själv*

Nog om detta tror jag, kommer säkert äkta det en stund och skratta åt det imorgon....:)

I en vecka nu så har vi haft magsjukan som går och snäll är det inte...men skönt att det är över....så man kan börja andas...

Nu i veckan har jag börjat sätta upp julsakerna pga att till helgen hinner jag inte, en massa att göra med loppis mm.mm.

Sedan helgen efter så ska ju allt vara uppe och då räcker det med att städa av bara, så skönt.....

Idag regnar det tråkigt nog.....

Vet Ni vad?? :)

Jag har en låne dator nu som jag är rätt nöjd med.
Förra veckan hittade vi en massa trattkantareller :) 2 hela korgar :)

Underbart med en massa svamp i frysen.

Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback