2008-11-26 06:43:17

Vilken känsla... ♥

att när man går upp så håller man på att falla pga yrseln.....:(

Skumt att vara så yr och konstig, inte vad vid det....jag är ju lixom aldrig sjuk...då fungerar ju ingenting i hemmet...

Men idag kan jag vila, Adam ska till skola, David till dagis...skönt för igår va dom hemma, studiedag....

Men idag ska det vilas, sedan ska jag försöka hjälpa en granne att städa lokalen efter loppisen :)

Och fortsätta jul pyntningen där....hur mycket man nu orkar med denna yrsel....

Skulle beställt tid till kiropraktor, men är så oerhört less på att jag inte kan ringa den jag hade innan vi flytta, en bit ifrån jue...nackdelen med denna flytten, jag saknar så många....

Men sånt är livet.....:)

Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback