2008-09-30 22:16:07

God Kväll :) ♥

Dags att söööva snart :)

idag har vart en ganska kul dag.....eller förmiddagen gick sakta...

På eftermiddagen var jag hos min husläkare och fick remiss till mammografi....eftersom jag 2006 2 månader efter att David föddes fick operera bort 1 stycke tumör i bröstet och jag fick också remiss till samtals kontakt.

Har man varit med om ett trauma som jag var så kommer terapi hålla i sej hela livet för mej  är det oerhört skönt att gå och prata av sej...en massa.......om allt och ingenting.
 
Fler människor borde pröva på det, vare sej man varit med om ett trauma eller inte......

Vart idag också inspererad att börja skriva boken jag pratat om i åratal.....min barndom...förhållande...och allt gällande Adam och vad vi fick gå igenom.....och hur nu lever gömda i vårat eget land.
Finns så mycket som borde skrivas ner....så som ett ögonblick jag aldrig kommer glömma: När vi sitter i hovrätten och han som satte kniven i magen på mej hade några vänner där och hans mamma och nye man.....dom satt alltså och skrattade högt och ljudligt under rätteggn.

Finns så mycket att berätta som hänt, många frågar om jag är bitter på dessa människor som kunde bete sej på detta avskyvärda sätt, han hade ju nästan dödat en gravid kvinna och dennes foster......Nej jag är inte bitter jag tycker bara så innerligt synd om dom som är så pass sjuka själva att bete sej så här mot 2:a människor som överlevde med 1 cm marginal. Lika synd som jag idag tycker om dom pga att dom är vänner med denna människan ännu som gjorde detta dådet, stackars människor som har en vän som skadat ett foster/barn så illa, tänk vilken merit va? :)

Så ja, jag ska sätta mej ner då David börjat dagis och skriva om allt jag varit med om med dessa människor och gärningsmannen och mycket annat i livet :)

Känner ni någon som är duktig på att skriva så hojta till _:)


Som sagt snart läggdags....här och det ska bli kanon skönt att få sova igen.....älskar den syssel sättningen :P


Jag hoppas Ni mina vänner kommer sova gott inatt, för det kommer jag göra :)

Kram.

Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Skickar en stoooor KRAM Jag vet vännen vad du väntar på ska komma i min blogg ;) Men den som väntar på nåt gott ;) Lusten måste ju finnas där oxå ;) <3

2008-10-01 11:35:44
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Skrivet av: DagStjärnan

Hoppas att allt e bra hos dig gumman.. DE e det här..

Lite smått seg nu bara..



Hoppas du får ut din bok som du funderar på.

Här e en till som funderar på en bok, fast jag har inte alla bitarna än så det blir svårt att skriva som de e nu..



KRAMAR

2008-10-02 10:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback