2008-09-09 07:22:45

Idag.... ♥

Kommer våran uppkoppling brytas....pga att operatören vi hade i förra staden inte fungerar bra här, en vecka fick dom sedan tröttnar jag och då sa jag upp skiten.....
Har nada tålamod...men nu har ni en orsak om varför jag inte kommer vara så mycket online på Msn, Lunarstorm mm .mm :)
Ca 10 dagar tar det nu innan det nya kommer in till oss :)

Men sedan kommer det troligtvis fungera bättre, eller jag hoppas på det :)

Ha det bra så länge mina vänner :)

Kramizzzzz

Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer
Skrivet av: DagStjärnan

Är så glad att ni kommit i ordning nu. O att jag kan nå dig även om du inte har tillgång till nätet alla gånger.. tihii...



MÅNGA kramar

2008-09-09 17:14:19
Skrivet av: Linda

Okej, då vet vi. Ha det så bra så länge och hoppas att det fungerar bättre sedan. ;) Massa kramar

2008-09-10 10:49:16
URL: http://idaliza86.blogg.se/
Skrivet av: DagStjärnan

Hej vännen...

Vet inte om du fått denna adressen. hmm



Minnet e bra med kort.. asg



Kramar

2008-09-11 10:35:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24803

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback