2008-09-26 21:43:24

Kolla in... ♥

http://bissje.blogg.se/

Underbar tjejja som man saknar en massa och jag lyckades tjata till mej ett blogg inlägg om mej :)
Känns sjukt hur mycket man kan sakna vissa man flyttat ifrån.....den här tjejen är en av dom :)

Underbart att min dotter Sandra har en sådan underbar vän i Sandra..heheh båda heter Sandra, ganska komiskt :)
Blomma kallar vi henne och min dotter då Sava, eftersom David inte kan säga Sandra så han säger Sava :)

Idag hade jag tvättstugan fråm 07-14, känns att man e mör nu....efter det en snabb middag sedan ut med sönerna i 2 timmar ungefär.....gahhhh va fort dagarna går.......:)

Nu e jag skit trött, det kommer alltid efter att jag ansträngt mej och rygg och fötter värker....men men ska ta en tablett innan läggning så det inte kommer göra allt för ont i natt så jag kan sova...iofs ska jag snart nana....super trötter.....

Hann och bada nu också, vad massa grus man har på kroppen när man vart ute med barnen och lekt.....skönt att bada bort det :)

Nu ska jag sova................:)

Men du:
Hörs när vi h
örs, ses när vi ses.

Kommentarer
Skrivet av: Elin Markusson

Vilka tvätttider ni har. :)

Vi har 7-12, 12-17 och 17-22. Men som tur är har vi egen maskin, hihi!

2008-09-26 23:00:14
URL: http://metrobloggen.se/nyttigarecept
Skrivet av: Sandra

ja alla älskar mig (; SPECIELLT DUUU :D:D:D:D<333 hahaha

2008-09-27 15:47:33
URL: http://bissje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback