2008-09-28 07:30:37

Ohhhhhh :) ♥

David har vaknat kl 6 två mornar på raken sååååå jobbigt för på helgen är ju då man kan sova ut, men men bara att traska  upp eller Per går först  upp och donar med David pga att jag är så stel på morgonen och har ont som bara den.

Igår så hade vi besök av vänner och ungick med underbara grannar på gården, besöket var också grannar från gården :)
Underbart då man har undebrara och trevliga grannar, inte alla som har det :)

Idag borde det städas, men känner mest för att ge mej ut och plocka svamp.....älskar det och helst när man hittar en massa mycket tratt kantareller :)

Hinner nog både städa idag och hitta svamp eftersom David vakna så tidigt :)

Nje nu e kl 07:29, ska nog väcka Adam och åka ut och leta svamp, heheh min familj eller Per gillar det inte och barnen klagar tills man kommer ut i skogen, man e ju smart och lockar med fika i skogen :)

Ha nu en fin dag mina vänner.

Klart jag lööövar juuuu Blomma :P

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.


Kommentarer
Skrivet av: Sandra

jag lööööövar dig med :) xD

2008-09-28 18:25:00
URL: http://bissje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback