2008-09-22 08:40:34

Vad Less man blir.....:) ♥

Ringde igår våran nya operatör mm BB,  beställning gjorde den 9 september och den som tog beställning GLÖMDE skicka ut modem..sååå underbart, trots att man vart i kontakt med dom flera ggr.
Blir så less....att det finns så klumpiga kommunikatörer.....dom borde ha i sina system att är det nybeställningar så borde modem eller vad det nu kan vara skickas ut data styrt då beställnign görs....så det inte kan bli fel?

Jajja enligt henne jag pratade med igår så var BB helt fungerande hos oss nu, Tack för det säger man då man sitter utan  modem eller gateway eller vad tusan det heter :P

Jaja skit samma, i helgen har vi haft en del främmande och i söndags var vi ute och plockade en HEL korg med svamp :)
Trattkantareller, taggsvamp, svart trumpet svamp och vanliga kantareller :)

Dessa ska jag idag förvälla och frysa in, sedan ska jag och en god vän ut på tisdag och plocka mera så man är uppladdad till vintern med en gooooood svamp macka :)

Hoppas Ni alla mina vänner mår bra :)

Jag har det bra, men är oftast trött, men det kan vara pga att det går mot hösten :)

Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.


Kommentarer
Skrivet av: Linda

Skulle oxå vilja plocka svamp, men har ingen aning om hur alla sorter ser ut :P hehe

2008-09-22 20:07:54
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback