2009-12-21 16:27:53

En mors mardröm.. ♥

Fick samtal från skolan idag...har per varit och hämtat Adam?
Uhm nej det är taxi till kortids idag....??

Ja, fick då veta att Adam var borta, hans assistent gick på toaletten sedan var Adam pytts väck...:/
Direkt så blir man orolig och hjärtat går i 2000 slag/minut....

Börjar ringa Taxi, kortids....jorrå mycket riktigt han VAR på kortids...Taxi hade varit och hämtat honom???

Utan att någon vuxen visste om det från skolan....??

Adam skulle sitta och kika på film då assistenten gick på toa....då måste den lilla killen tagit på sig jackan och dragit ut...och taxin måste ha kommit....

Man kan inte lämna Adam....en sekund.....tyvärr...:/ Han kan vara försvunnen på noll tid...

Tur Adam är ovetandes om denna uppståndelse idag.....men det får en att tänka till gång på gång hur lycklig man är över att ha han i sitt liv! :) Så är det med alla 3 av mina barn :)

Ja nu ska man försöka landa och inse att det var falsk larm och att Adam är säker på kortids....:)

Uppdaterar med bilderna lite senare då man fått lugn igen :)





Du: Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love Life!:)


Men du: Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback