2009-12-17 14:24:08

Förbannad!!!!! ♥

Uppdaterat!!!

Trodde fan inte man kunde bli mera förbannad än vad jag var...men nu är jag på explosions stadiet!!!

Sandra kommer hem och tjatar om att få ta med bullar till dagis....våra julbullar...never....hon hade tydligen hand om bakningen imorgon...och det visste hon INTE förrn idag??

Jaja, hon skulle börja baka sockerkaka....hör ett ljud där ute som jag inte gillade.....när jag kommer ut så tar hon UT sockerkakan UR ugnen och säger att den INTE är klar ännu????

Uhm ta ur den????
Kakan är ju förstörd då!

Sedan kommer jag till diskbänken...hon har dragit NER hela köksgardinen!!!!

Halva köksbänken FULL med stearin!!!!

Ja och min stora fina röda lykta....också full med stearin!!!!

Ja ni jag bara skrek rakt ut.....nu JÄVLAR!!

Lite tänkande, varför i helvete kunde ens gardinen falla ner????

ja sedan allt detta med stearinet...fick plocka isär glaset på den röda lyktan...och börja ta bort stearin och diska...hann skära mig ett antal gånger på skiten....:/

Ja Idag så är mitt humör åt helvete!

Blir lovad saker och sedan skits det I!
Sedan riva och smutsa ner halva köket med stearin....

Till saken HÖR också att hon satt in kakan UTAN smör i botten och ströbröd!!!

*MUTTRA*

Hoppas dagen tar slut fort!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------



Som bara den för i helvete!!!

Har haft en ikke fungerande dusch i snart 4 veckor och blivit lovad att det ska fixas.....hit och dit och saker ska görac etc.etc.....

Men NU jävlar kommer jag ringa in en hantverkare så jävla trött på att det gapas om saker men aldrig sker någonting!

Det värsta är att dom jag pratat med som jobbar som hantverkare har INTE tid nu innan jul...ska man stå med en halvt fungerande dusch till efter jul????? Ja tydligen!

Så förbannat trött på detta!!!!

En sladd som ska bort i Davids rum skulle bort redan i somras...tror ni den är borta??? Nej då¨...inte alls..

Kan du rör så får du gärna maila!


Nu ska jag ut och skotta....en bra kvinna reder sig själv!!!!







Du: Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och k'an få ögonkontakt med mig själv! :)





I Love Life!:)


Men du: Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback