2009-12-17 03:52:08

Fuckbook???? ♥

Vad är det???
Får en massa inbjudningar dit...och sedan till en massa speed dateingar.......vill inte ha dom, men vågar inte gå in och öppna eftersom det kan vara virus i....jag har bacill skräck både i real life och här :P

Vill inte ha skiten.....:/

Verkligen snöstorm ute inatt....blåser som bara den...och här sitter man uppkrupen i soffan med varm olle liknande tröja och bara myser...har ju världens bästa och godaste doft utsikt jag....Granen!!! :)  Ett mörtk rum med bara datorns belysning och granen....och DOFTEN....ja jag bara njuter....:)

Sådana underbara saker i livet som kan vara ganska självklara för många.....men har man lurat döde ett par gånger så lär man sig uppskatta dessa saker mer än andra :)

Ja sitter här då jag verkligen borde sova...men va fan.....funderar på att dra igång en diskmaskin...så den är klar till 7 snåret :)

Önskar man kunde börja tvätta också finns säkerligen en del där uppe att ta hand om....får göras senare idag :)

Massor med planer och så lite tid på dygnets timmar :)





Du: Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och k'an få ögonkontakt med mig själv! :)





I Love Life!:)


Men du: Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback