2009-12-19 23:56:48

Jamen..:) ♥

Vad fort dagarna går....var ju på staden med Adam efter det så gick hans pappa och han ut för att åka snowracer....dom var iväg i en timma ca....då hann jag göra pepparkakshuset...

Imorgon så ska det inhandlas dekorationer till det, trodde ju jag skulle bränna mig som alla andra år....men när jag fick sätta ihop huset i lugn och ro så gick det kanoners :)

Inte ett ända litet brännmärke....huset kommer på bild imorgon då det är klart och färdigt :)

Ja snart dags att sova...imorgon ska det göras en massa julgodis...fira 4:e advent, ja allt sånt där mysigt....glögg ska öppnas och stå och luktas & drickas :)

Ja bara en mysdag helt enkelt :)




Du: Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love Life!:)


Men du: Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback