2009-12-18 21:16:54

Kallt.. ♥

som bara den....tror inte jag skrivit idag va? :)

Nje har inte haft tid om jag ska vara ärlig...haft en del att göra....ibland ere mer än andra dagar :)

Har haft en roliga samtal idag *skrattar* Ja vad kan man säga...Släkten är värst? :)
Ja kul fick jag en stund i varje fall.

Men en sak var underbart och det var att man fick ett Tack för en sak man gjort och det kom från hjärtat från både mig och barnen...förvänta mig som sagt inte ens ett tack, så det var ett överaskande tackande...och samtidigt en gest från våran sida...om man säger så.

Men min far har rätt, jag ska sluta engarera mig mera, man kan inte ändra människor, det är bara sig själv man kan jobba med och förändra. :)

Ja nog om detta, har fått både skratt och tankeställare idag på hur människor kan bete sig :)

Varit och handlar idag vid 16 snåret.....fasen vad fooort pengarna rusar iväg när julmaten eller det sista av julmaten handlades in.....:)

Men var på Willis och Willianade idag och det blir betydligt billigare, inte illa....:) 8 fulla påsar igen....med en massa saker.....som behövs...ska baka julgodis med barnen i helgen....

Till min fasa så har jag köpt pepparkakshus....ska ge mig på att bränna sönder mig i år igen :P
Mycket nu i helgen att göra....:) Som sagt den 22:a försvinner helt med besök på stora sjukhuset....där vi ska vara inlagda i 2 veckor i januari pga Adams beteende...och hur vi ska underlätta för oss och honom.

Nu vid 19:30 tiden så gick Adam och jag ut för att åka snowracer eller han åkte jag stog och frös :)

Ville hem...men det ville inte han.....:)

Fick lura iväg han med att det kanske finns en backe där borta också..men vi hitta ingen, så vi gick hem :)

Skönt ute men skit kallt.....:)


Nu ska slappas till sängdags :)





Du: Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love Life!:)


Men du: Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback