2009-12-21 08:25:58

Mehhh Hallo!! ♥

Har käng mig hängig ett tag och inatt bröt den UT, förkylningen...det sista jag vill är att vara förkyld...och få influensa nu till torsdag....hoppas jag hinner kurera mig och att jag slipper feber...har lixom inte tid med det..:/

Jaja hinner hända mycket innan torsdag :)

Nu på morgonen så var Adam helt upp och ner...*sucka* avskyr då mornarna blir så här.....bara en massa tillrättavisande....på med strumpor...Adam slänger av sig dom....Gahhh....lille killen va han ska busa...

Hann inte sätta in kort igår kväll på pepparkakshuset eller julgodis jag gjort...men ska försöka hinna ikväll :)





Du: Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love Life!:)


Men du: Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]





Kommentarer
Skrivet av: Anna

Krya på dig! Julgodis ska jag också göra med barnen, men det får bli när vi anlänt till mina föräldrar. Det blir för jäktigt annars. :-)



God jul!

2009-12-21 12:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback