2009-12-23 09:43:16

Så dant...:) ♥

Kan inte prata så hes....:) får fram några viskande ord bara så där...*skrattar* Typiskt nu till jul iofs sak samma....en liten förkylning har inte dödat...finns dom som har det värre.

Ja hann inte skriva igår pga att vi var till stora sjukhuset och träffade personerna som ska vara med och utvärdera Adam då vi ska bo där i 14 dagar....får som tur är permission till helgen....:)

Sov bara 3 timmar natten till igår pga Davids hosta...:/ Hostar som bara den och det gör ju inget bättre av att han har astman...:(

Men han hoster mindre idag och det är skönt-...

Idag då:
Städa, laga resterande mat som är kvar, apoteket (adams mediciner är snart slut) finns som sagt en del att göra....men orken finns inte pga att jag inte känner mig 100% ok, men men får göra det i eftermiddag. :)
Tur dagen är lång...eller så går den tyvärr fortare än vanligt förstårs...då man har saker att göra :)

Barnen har nu jullov :) skönt för dom, behövs...iofs Adam vill gå till skolan...ändå inte fritids utan skola :)

Ska slänga mig och vila en stund, känns som febern är på ingång...

Jag vet att jag lovade bilderna, dom kommer, finns nu på min dator :)




Du: Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love Life!:)


Men du: Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback