2009-12-17 22:47:43

Slagit!! ♥

In dom sista klapparna till barnen :)

Sedan har jag kikat på Tv6.se och Paradise Hotell...Länge sedan jag skrev något om det nu.

Men jag gillar den mörka killen Rami som kommit in...urbota snygg, talför och verkar ärlig....frågar en massa frågor och sådant gillar jag....Ja det lilla jag sett så verkar han vara en toppen kille :)

Förstår att han anses som ett hot...med den starka personligheten :)

Ja....gillar också alla dessa intriger som är där i och hur människor fungerar vid press och samspel :)

Ja men nu blomstrar programet lite mera med denna snygga boyen Rami :) Alltid kul att vila ögonen på något snyggo :)





Du: Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och k'an få ögonkontakt med mig själv! :)





I Love Life!:)


Men du: Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback