2009-12-19 15:41:58

Staden :) ♥

Ja där har Adam och jag varit....måste ju ut och valla honom emellanåt + att han och David fått 400 kr vardera från deras farmor....så Adam fick välja ut sin julklapp och David köpte vi ett garage till med en massa bilar :)

Adam var överlycklig och fick han att förstå att legot han köpte för nästan 500 kronor blir inte förrns på julafton morgon :)
Men han förstod och har slutat tjatat :)

Han och jag var på Kina och mös idag...så mysigt att bara umgås med honom :) Men när han är klar då ska vi bara vara klara :)
Men han fick snällt vänta :)

Kom hem till ett hem som lutktade gott, nybäddat och sånt jag borde gjort idag...men det gjordes av sig självt? :P

Ska försöka ta tag i att sätta ihop pepparkakshuset idag....sedan baka julgodis, men ingen panik, kan barnen och jag göra ikväll :) Lördag då är det ju ingen panik....:)
Har ju all tid i världen :)






Du: Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love Life!:)


Men du: Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback