2009-12-17 20:12:25

Uhm??? ♥

I need a fuck??? Förbannade Fuckbook i mejlen....kan jag inte ens få välja vad jag vill eller inte :P

Förbannade spam mail....skicka till dom som är intresserade tänker jag då.....för jag är det inte!

Gör ont i mina fingrar som jag skar mig i....vilken jävla dag....

Vill någon komma och sopa upp en Victoria efter en dålig dag? :)

Nje förstår er....jag är lixom inget kul att ha att göra med just nu......skulle behöva gå ut och gå...ta på sig kängorna kanske....och gå....bara gååååååå långt.......man blir av med en massa frustration på det sättet.

Mehhh va FAN!!!! Kikar på elaka kocken....UHM en nacken dam ska laga mat där???? Va fan....???? :)

Hahahah står helt näck där i rutan och ska laga mat....?? :)

Va fan *asg* skönt med ett skratt så där bara :)

Kanske ska testa imorgon, göra maten nude......*asg* stackars grannar..iofs dom skiter jag i....:P

Ja vilken tanke....*klura* :P Ungarna skulle svimma....:)

Allt klart, middag, 2 socker kakor, städning, diskmaskin igång, skottning gjord.....borde göra annat också men skiter i det för jag orkar inte.....:)

Har kebab kött som jag ska göra något på imorgon....funderar på att göra en gryta med köttet.....fredags gryta...funderar vad man kan ha den...krossade tomater...vitlök....grädde (går bra en fredag)......ja får fundelirera mera......på vad jag ska göra :)

Ja blir säkert en smarrig middag...mera julmat måste förberedas....den 22:a hade jag tänkt ta sista julmat dagen...men det sket sig pga att vi ska vara på sjukhuset lååångt borta...och planera våran vistelse där.....2 gela veckor borta i Januari....känns nästan som semester??

Nje kommer kännas jobbigt med alla dessa människor som kommer utvärdera....kommer dom stå bakom fönster eller hur kommer det gå till?
Eftersom ska dom vara med då Adam är  närheten så kommer det bara bli blaha blaha.....eftersom han kommer spela över totalt.

Ja det löser sig. :)

Jaja nog med svammel nu? :)






Du: Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och k'an få ögonkontakt med mig själv! :)





I Love Life!:)


Men du: Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback