2009-02-14 13:08:01

4 timmar... ♥

Nere i lokalen...liggandes på knäna och skrubba bort färg, mycket kom bort men inte allt, men eftersom Sandra och jag gjort det mesta nu under 4 timmar så lämnas jag över skiten till dom andra...:)

Nu ska det vara helg här, inget annat :)

Ska när David vaknat åka och handla...behövs en del här hemma....och det är ju Valentine idag också...absolut inget jag ens bryr mej om....om jag ska vara ärlig...

Nje nu ska vilas en stund i soffan innan David vaknar...:)




Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected] 

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Fler härliga mms jag fått av dig idag, blir lika glad varje gång, ifall jag inte alltid talar om det ;) kram

2009-02-14 18:31:04
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Inget jag firar numera heller eller tänker på. Bara ett jippo för affärerna att tjäna mer pengar. Visst man kan köpa nån ros eller nåt annat men bara om man själv vill, inte för köpandets skull.



Ja man försöker ta alla timmar man får.. :)

2009-02-14 18:42:12
URL: http://metrobloggen.se/tusenideer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback