2009-02-24 15:59:22

Kom Hem... ♥

Från läkarbesök idag och gick in på Expressen.se då jag kom hem....och fick då sen att det väntas bröllop i Sverige nästa år.....och det är ju verkligen kul som bara den.

http://www.expressen.tv/nyheter/Inrikes/1.1477885/prins-daniel-talar-tlll-svenska-folket

Lite spännande och vilken världs nyhet.....nu kommer media...over the whole world be here :)

Ganska spännande vad reklam Sverige kommer få nu, om man kan kalla det reklam? :)

Jag har en personlig inställning till kungahuset och anser att det inte behövs, men jag respekterar det ändå och anser det är jätte roligt och att nu kan ju även hennes syskon få gifta sej....

Har för mej att jag läst någonstans att den blivande drottningen eller kungen i Sverige måste gifta sej före sina syskon. Jag kan ha fel!  Men som sagt har för mej det...

Undrar hur man blir av med en förkylning som pågott  i ca 7 veckor....någon som vet?


Uhm, min internet explorer ikon försvann där nere i listen.....någon som tagi den? :P





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]


Kommentarer
Skrivet av: Mickiz

Min åsikt om dem: hate dem...

2009-02-25 06:01:21
URL: http://www.engmanz.blogspot.com
Skrivet av: Birgitta

Instämmer.Vad i helvete ska svenska folket stå för deras bröllopskostnader, levnadskostnader osv.

Det enda bra är att hon gifter sig med en vanlig svensk.

Och säg nu inte att dom gör god reklam för Sverige!!

Det är det presidenter är till för.

2009-02-25 18:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback