2009-02-12 07:08:48

Mår så... ♥

Oerhört bra idag...trots att jag vaknade 05:19, men det spelar ingen roll alls för det känns som en underbar dag idag :)

David vakna vid 6 och frågade : Min inte sova mera :)

Och en kram av sina barn överväger allt i livet :)

Jag vill skicka ett tack till : http://thewitch.se/ Och till alla andra som mejlat mej sedan mitt blogginlägg igår Tack snälla söta och tack alla mina vänner som vet vem jag är och vad jag står för.

Vi gör alla fel i livet någong gång och i en konflikt så blir man aldrig rationell, men jag har däremot inte gjort saker som denna mannen gjort: Kallat någon, hora, fitta och en massa andra kvädes ord....lika så stog han och skrek med min son närvarande :  Den där jävla ungen!! Det skrek han till min son Adam 5 år. (Adam var då 5 år)

Däremot så vart det oskyldiga människor inblandade in denna konflikten pga skit snack från flera olika håll och jag valde att ringa upp en av tjejerna det handlar om och som är vän med han som skickar runt dessa mail. Och det är tragiskt att andra ska bli inblandade som inte ens var det från början och där var Mitt  stora misstag i konflikten, jag har bett om ursäkt förklarat varför och jag tror att hon igår förstod varför det blev som det blev. Eftersom samtalet var mycket lyckat.

Vi pratade en bra stund, vart bara avbrytna av att polisen ringde mej.
Polis är som sagt inkopplat efter hans ``stalker`` fasoner.....

Men jag har sovit på saken och mår idag förbaskat bra pga att http://thewitch.se/ har en väldigt bra sätt att se på det hela :

Det förvånar mig att det finns vuxna människor som inte fattar att det man säger om andra, bara avslöjar en själv. Ingenting annat.


Och jag håller med henne, han gört bort sej själv både inför Polis, och dom han kontaktat, det finns säkert dom människorna som vill se vad han skriver och vill få fram, Men vad säger det om dom?
Jo precis samma sak som han själv :)

Jag sa det till tjejen jag pratade med igår att : Han måste ju må oerhört dåligt som beter sej så här och inför människor som mår skit och beter sej illa ska man ha Empati för och det har jag verkligen, jag Lider med killen som inte har annat i sitt liv än att vilja sitta och dra en konflikt för 2 år sedan där han själv betedde sej som en skitstövel.

Och det enligt mej och andra säger mycket....stackars stackars kille....hoppas han har psykolog hjälp..

Jag har absolut INGET emot denna människan överhuvudtaget....jag förstår att han vart pressad under konflikten och sa det han sa och jag förstår att jag vräkte ur mej och vad Per vräkte ur sej efter vad vi fick mot oss i konflikten...

Brukar inte dom flesta som vart i en konflikt, vara sej det är med maken, vänner eller vem det nu kan vara ångra sej över saker som sagts och gjorts? Saker man absolut inte velat säga, men man kan bli så pressad och känna sej så hotad, trängd  att man bara slänger ur sej grodor.
Det tror jag dom flesta gjort någon gång i livet!


Nu kommer jag inte skriva mer om detta, Utan jag önskar den killen lycka till i livet och hoppas han skaffar sej ett sunt liv!
Eller så väljer han den vägen där polisen kommer vara involverad.

Alla gör vi val i livet, en del mindre bra och en del klockrena  som är kanon Bra :)


Jag väljer det som är bäst för mej: Vända andra kinden till, för det mår jag bra av, men sedan inte sagt att polisen inte är inblandad i vad han gör/gjort. Men det är deras beslut hur långt dom tänker gå i detta.

Vad ska göras idag då:
Jo Adam ska på massa läkarbesök idag så där försvinner hela dagen....men ska bli spännande och se saker med Adam :)

Borde också försöka hinna städa av lite...ifos gjordes det i helgen, men jag har ju lite smutsfobi så kanske hinner man :)

Sedan är frågan vart Adam och jag ska käka idag, stort problem eller kanske inte? :)
En restaurang så blir han nöjd :) Inget världs problem precis :)

Nej nu ska göras annat :)

Ha en fin dag mina vänner:)




Kommentarer
Skrivet av: Mickiz

McDonalds ? ^^ Kjam

2009-02-13 05:26:02
URL: http://www.engmanz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback