2009-02-11 14:19:29

Polis! ♥

Har man idag suttit med i en timma sisådär, någon kommer åka dit så det skräller om det!

Nu ska jag berätta en hel story:

När vi bodde i våran förra stad så hade vi ett hus på tomten som vi hyrde ut till flera olika undet  tiden vi bodde där.

Ett par en tjej och en kille fick hyra vårat hus delvis pga att dom verkade trevliga och han jobbade på samma jobb som mej och Per.

Men det slutade i totalt kaos, han killen i familjen stog och skrek massa kvädes ord då min son på 5 år hörde på jag betedde mej inte heller eller Per jämt så klokt, det gör vläl ingen i en konflikt??  Man ser lixom om sitt hus och sedan kan man själv krypa ur sej grodor och som sagt varken Per eller jag gjorde allt rätt jämt, men vem är fullkomlig??

Alla beter sej illa och lika barnsligt, med detta paret valde att polisanmäla mej och Per men vi valde att skita i det....

Anmälan lades ned....eftersom åklagaren ansåg detta vara så barnsligt och fanns inga bevis på detta som detta paret anmälde oss för. 
Säkerligen därför detta Paret idag förföljer oss på flera olika sidor, det var denna människan som satt och skrev i Monica Antonssons blogg att vi sålt huset i budgivning + att jag skulle vara oärlig ang att vi fick säga upp oss pga att mitt förra jobb gjorde en miss med att skicka ut personuppgifter mm.mm, men dom stog för sitt misstag.

Ja så nu är polis i nya staden + gamla staden informerad + att jag inväntar på att chefen på kontoret där jag jobbade innan ska ringa.....för som sagt jag har INGET otalt med mina förra chefer och mitt förra jobb! Trots att dom gjorde en miss, men vi är väl alla människor och kan göra misstag och det gjorde min förra chef och hon stog för det! Vilken Eloge hon ska ha för det!

Ja polisen ska också ringa upp denna killen idag och fråga ut vad som sker.....

Och då undrar ni idag vad som skett:

The Witch fick ett mail idag :

Hej
Har med växande intresse följt vissa inlägg sen jag att blivit tipsad att gå in på Monica Antonssons blogg, bland annat ser jag att du lagt ut ett mindre ordkrig där bland annat Vickanen sagt diverse saker.
Om du är intresserad att veta mer om vad detta är för människa så är det bara att hojta till, jag hade normalt inte brytt mig men nu ser jag att samma beteende upprepar sig. Och att det dessutom gör det offentligt

Mvh


Jag har sagt precis i Monicas blogg ang Gömde skandalen och vad jag anser om den, men det är inte bara där jag säger vad jag tycker och tänker, utan det är ÖVERALLT!
Jag är en sådan som vägrar sitta och hålla käfften.

Och det jäkligaste är att denna människan DUM förklarar The Witch som tror att hon är någon sorts skvaller kärring eller Vill ta EMOT uppgifter ang en skyddad person.

Jag skämms över denna personens beteende och hur HAN blandar in en massa skit och gör bort sej totalt för andra människor!

Så nu har man fått en Stalker så ni vet....om NI får liknande obehagliga mail som detta som The Witch fått så skicka dom direkt till mej för ALLA ska till polisen!


Sorry för detta inlägg.....men som sagt jag har INGET att dölja och är alltid 100% ärlig, döljer INGENTING.

Och bara för att DU ***** INTE gillar mej så behöver inte andra OGILLA mej, men men kanske för mycket begärt att
att du ska Förstå en sådan sak.

Tror inte ens människor är intersserad av en 2 år gammal konflikt heller om jag ska vara ärlig....Vem fan bryr sej?? :)

Jaja nu har man pratat i fånen med The Witch idag och sedan polisen och nu tvättar jag....så lite har man uträttat :)

Men som alltid jag vänder andra kinden till.....och jag har inget emot dessa människor och jag förstår hur dom betedde sej och förstår att dom lever i en annan värld än den vi lever i. Sådana människor ska man bara visa Empati för och det väljer jag att göra i detta läget, sedan är det upp till polisen till vilka åtgärder dom vill i detta ärende.


Kram Mina Vänner som måste få läsa denna skiten....

Vickan



Kommentarer
Skrivet av: Sandra

är det dom som fick barn? :o

2009-02-11 14:49:11
URL: http://bissje.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Du har din fulla rätt att få ventilera dig om du känner för det, det är ju din blogg. Och så tycker ju jag bra om dig för det så ! kram

2009-02-11 18:44:21
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Skrivet av: Mickiz

Säjer som storstrumpan =9 kjam om

2009-02-12 07:02:10
URL: http://www.engmanz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback