2009-02-23 09:29:56

Så sorgligt.... ♥

Det kan bli ibland.....

Igår kväll kom brandkåren...och jag dök ut och trodde det brann i vårat hus...men tack & lov inte...utan det var en granne som dom fick bryta sej in hos....efter 2-3:e självmordsförsöket..för mej sjukt att dom då han gjorde det 1:a släppte ut honom.....jag hoppas verkligen han får den hjälp han behöver....ingen ska behöva må så dåligt att man inte vill leva längre....

Jag har själv vart i den sitsen och försökt....men det är inte värt det man gör alla så illa runt omkring sej....

Som sagt hoppas han verkligen får hjälp så han kan få må bra....

Annars då.....

Jo i lördags hjälpte jag Malle Balle med flyttstäd....och jag måste säga att har man bott i en och samma lägenhet i 13 år så blir det slitet och dant.....en massa att göra, men köksluckor och sådant råkade ut för vickan och det gjorde susen :)
Likaså det Jalle Balle och Malle Balle fixade med så såg man en enorm skillnad....underbart....lixom lägenheten är inte ens renoverad  på kanske 20 år...eller överdriver jag?

Skulle hjälpt till i igår också, men då försvann Per iväg hela dagen med en vän...vet i tusan vart dom var....men säkert inget jag ska veta då heller :)
Men därför kunde jag inte hjälpa till.....och Gamle Hjalle Balle, han ramlade...och det blir så jobbigt för en gammal man att slå sej och ramla ner för en stege...stackarn.......:P

I veckan då:

Adam hemma...hostar som bara den.....:/  (Fick avboka 2 möten idag, men Adam är viktigare)

Tisdag: Läkarbesök

Onsdag: David ska ta sitt pricktest. Räkna med att man är orolig....om det skulle vara hund han är allergisk emot...jag som inte kan tänka mej ett liv utan Maya.....Men men man ska inte måla fan på väggen innan....

Torsdag:  Läkarbesök.

Fredag: Än så länge FRIDAG från möten och sånt :)

Helgen:  LEDIGT!!! 
slappa hoppas jag :) Morfar du borde komma hit och hämta din soffa och ett bord? :P

Ang läkarbesök så är det sådant som jag eller andra familjemedlemmar ska på eller jag och barnen :) och står det bara läkarbesök så är det inte någon som läser bloggen som ska veta det just nu...kanske kommer det en dag för det, vem vet? :)


Måste bara tillägga....Adam ligger sjuk i soffan och Maya känner väl på sej att brorsan inte är som vanligt...så hon väljer att krypa upp på honom och lägga sej.....hon älskar sina syskon :)


Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected] 



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

ja du djuren är härlig... ! de känner verkligen på sig ...! jag har själv haft katt i ca 28 år så jag har sett vad de känner på sig

2009-02-23 14:59:53
Skrivet av: Mickiz

Nää =( fya =( ja hoppas han få de han e ju fara för sej och andra.

Hehe köksluckor ligger illa till hos mej me ^^ när jag få rycket då !! Hahhha

Maya ha ju haft sin kur av penecillin, men nu ha hon astmahosta och så suck =(

Onsdag önskar jag negativa svar =)

KJAM

2009-02-24 07:27:48
URL: http://www.engmanz.blogspot.com
Skrivet av: Mickiz

Nää =( fya =( ja hoppas han få de han e ju fara för sej och andra.

Hehe köksluckor ligger illa till hos mej me ^^ när jag få rycket då !! Hahhha

Maya ha ju haft sin kur av penecillin, men nu ha hon astmahosta och så suck =(

Onsdag önskar jag negativa svar =)

KJAM

2009-02-24 07:31:44
URL: http://www.engmanz.blogspot.com
Skrivet av: Elin

Ja de är skoj. :)

Tur man har lite intressen, annars sku man nog bli galen tror jag.

Krama

2009-02-24 09:49:06
URL: http://metrobloggen.se/tusenideer
Skrivet av: Linda

Ja det var den verkligen :D God alltså ;) KRAM

2009-02-24 11:39:17
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback