2009-02-09 10:43:38

Sanna Vänner. ♥

Nu har man tid att fundera en massa....ang vänner...

Jag har några få vänner som går att räkna på en hand, NU menar jag Sanna vänner, inga bekanta...inget ytligt....Vänner som jag till och med kan sitta med öppen toa dörr och göra nr 1 & nr 2 utan att känna mej obekväm...

Eller något som jag har som ful ovana att göra....: Rapa då jag pratar i fånen, förlåt alla, men that`s me....ful ovana....men enbart med dom jag känner till 100% och som jag verkligen Älskar.

Eller någon som jag också kan kalla : Gubb jävel , då jag ringer...det är kärlek det för det kommer från hjärtat och det vet nämda person om och man måste känna både hans flickvän, honom och mej för att förstå hur jag kan säga så :) Eller hur Malle och Jalle Balle :P

Eller som jag säga precis vad jag Vill  till precis vad jag Vill, utan att bli dömd...eller förkastad....där med Inte sagt att dom håller med mej eller håller mej bakom ryggen...utan mina vänner har sina åsikter och vågar säga om dom tycker något annat.

Jag har under årens lopp valt bort sk vänner och då vänner som stått mej väligt nära, men som gjort sådana saker som jag inte anser att man gör som vän.

Vänskap för mej är oerhörd respekt för varandra, lojalitet, ärlighet, helt enkelt att vara sanna mot varandra.

Jag har under årens lopp också fått ta bort sk vänner som enbart velat ha med mej att göra för att jag figurerat i tidningar, tv mm.mm.
Jag har under årens lopp också fått ta bort sk vänner som utnyttjar en för ens snällhet och för att man alltid ställer upp och sedan står man där med byxorna nere och är helt blåst av dessa sk vänner, med lögner och massa annat skit.
Jag har också under åren lärt mej att inte släppa in vem som helst i mitt liv.....och släpper jag en sk vän så släpper jag helt och fullt till 100% och vill sedan aldrig mera veta av f.d vännen vad det nu kan bero på...
Och sedan så ser jag inte tillbaka utan går vidare i livet och lägger det i erfarenhets lådan....:)

Jag sitter med tårar i ögonen för under denna resa sedan 2002 så har jag faktiskt sagt upp vänskap som betydde så mycket för mej och den känns...men blir man så innerligt sviken så finns det inget annat att göra än dom valen jag gjorde då.....Och jag står för dom, men ont kan det göra ändå. Ni som undrar så är det vänskaper som jag hade innan 2002 som jag lämnat och det är några av dom som gör så innerligt ont, men som sagt står för dom och är dock nöjd med besluten efter all besvikelse.

Tog en stund att skriva det här blogg inlägget för nog är det känsligt alltid...med vänskap och besvikelse...Men vissa saker förlåter man inte och gör en vän en så illa så är dom inget att ha.

Visar denna om och om igen...för den låten beskriver vänskap så förbaskat bra:








 




Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected] 

Kommentarer
Skrivet av: Mickiz

Hoppas jag är en av dem rodnar Men vänner, egentligen vad fan är de, dem som kalla sej de och visa sej vara nåt annat sen, varför ha dem då lekt hela tiden på nåt onaturligt sätt. Må dem bra av att fejka ? Tillåme med släkt kan leka, de har jag märkt. Dej känner jag genom at jag känner din farsa, och innan vi kom på de var vi i god kontakt på lunar. Världen är liten =) kjam

2009-02-10 06:39:56
URL: http://www.engmanz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback