2009-02-06 12:09:18

Sjuka människor: ♥

Finns det gott om, Monica en vän och hennes blogg fick ett besök i gästboken där det handlar om Adam och mej och ifråga sätter att jag ska vara ärlig???

Här är inlägget:

Till Vickanen

Om du nu ska svara på de funderingar och frågor som folk har kring din situation så borde du ju vara ärlig iaf
Som tex

Huspriset..!!
Varfö säger du att ni fick gå ner i pris?det vart ju budgivning och ni fick betydligt mer än de dryga 900000 ni begärde
sedan ang arbetsplatsen?!
Hur var det nu ?
Tycker nog du skasvara IGEN på de inläggen och då ÄRLIGT

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MItt svar på Monicas blogg:

Hejsan Anonym:
Huspriset?? Vi förlorade minst 100 000 på affären och det var INGEN budgivning alls på det, vi hade tur som hittade en köpare i just den tiden??
Min arbetsgivare skickade ut mina PERSONUPPGIFTER till mina medarbetare, därav jag fick sluta,min arbetsplats STOG för sitt misstag och bad om URSÄKT och en överenskommelse finns på PAPPER ang detta, för annars hade jag gått till ARBETSDOMSTOL!

Förstår mej inte på människor alls, skriva saker och påstå saker som är rena rama lögner!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Alltså det var ingen budgivning på vårat hus!  Det fanns ett par som kom så lägligt då min arbetsgivare skickat ut mina personuppgifter till obehöriga i mail på jobbet.

Vi hade innan i ca 1 år försökt bli av med huset!

Men tack & lov eftersom vi fick gå ner i pris så vart vi av med det och kunde flytta inom ca 1 månad efter jobbets tabbe.

Mitt Jobb stog för misstaget dom gjort, bad om ursäkt och en ``hemlig`` uppgörelse vart uppgjort och det ska min f.d arbetsgivare ha en Stor elloge för att dom tog sitt ansvar!

I Pers uppsägning står det också klart och tydligt varför han måste sluta pga utskick av mina personuppgifter till obehöriga på kontoret!

Tack vare Adams överförmyndare och God Man så Har vi fått låna *** av han som på hans 18- årsdag ska betalas tillbaka.

Där är det vi förlorade i husaffären som vi fick låna av Adam för att pga Adams och min säkerhet kunna flytta!

Som tur är finns det PAPPER från mäklare (vad vi fick för huset, vilka som var köpare, alltså ingen budgivning), papper från jobb, papper från överförmyndare och god man....kanske ett kapitel att ta upp i min bok?


Tro att man kan komma med sådan skit i andras gästböcker, Monica tog bort inläggen, men jag ville besvara och valde göra det här.

Jag är så jävla trött på människor som förtalat, ljuger och håller på, har mött sååååå många sådana så därför håller jag mej borta ifrån dom.......kanske därav dom beter sej som dom gör??

Och glöm inte, trots att man GÖR Anonyma inlägg så kan man INTE GÖMMA sej bakom en skärm.


Känns förjävligt att jag måste dra alla dessa personliga saker om att vi tex är skyldiga Adam *** pga den flytten...men allt är gjort med god man och överförmyndare...men jag anser ändå att INGEN har med det att göra...

Och sedan folk som sprider  sin skit.....såååå oerhört trött.....på lögner förtal....

Finns så många sjuka människor bakom dessa skärmar som inte ens borde ha tillgång till datorer.....



Sorry mina vänner, men jag var tvungen att dra detta kände ett behov av att visa vilka Jävla dårar det finns i vårat avlånga land.


Kram mina vänner:



Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected] 

Kommentarer
Skrivet av: Anna

Tyvärr finns det folk som inte har något bättre för sig än att snacka en massa skit =S

2009-02-06 19:07:12
URL: http://myzsol.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Jadu det finns folk till allt...

Dom som pratar en massa skit, mår så jäkla dåligt själv at tdom måste sprida skit över andra...



Hoppas ni med får det... :)

O att alla sjukdomar försvinner...

Krama

2009-02-06 20:05:14
URL: http://metrobloggen.se/tusenideer
Skrivet av: Mickiz

Förhelvete då !! Idioter!! Det finns ingen mer ärligare än dej !! Och de borde JAG veta som känt dej nu i snart 2 år!! Denne är så avis på att ni fick huset såt osv så denne har fasiken inget bättre för sej!! Sen hm.. Få man skriva om andra så ? Föresten, du ha ej lunar längre men: JAG VANN!! Jag blev Årets Lajvare 2008 hahahha wooohoooo!!

2009-02-07 06:11:43
URL: http://www.engmanz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback