2009-02-09 13:00:17

Somna ... ♥

Sent igår.....borde sova...eller något....eller åtminstone vila....men det går inte känner mej för djup psykiskt för att göra det.....

Var ute med Maya så hon fick springa av sej i skogen, hon är så underbart söt och underbar där hon springer, hoppar mellan grenarna hela hennes blick lyser vid sådana till fällen :)

Youtubar lite, lite Nordman blir det just nu, gillar deras texter.....

Läser också dagligen http://www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman/ läser den bloggen och påminns att jag är så lyckligt lottad.....vi lever ju i varje falll, ingen dödlig sjukdom här...Men däremot så finns det andra saker som gör att vi lever med sjukdomar i familjen....ett med hjärtfel, en diabetiker, en astmatiker + sedan saker jag inte kan skriva här, det kommer släppas i min kommande bok.....

Apropå det....det borde jag skriva mera till....men känner just nu att det inte är läge för det...klarar det inte idag....
Händer hela tiden nya incidenter som jag borde lägga in i text, men inte alltid det fungerar....



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected] 


Kommentarer
Skrivet av: Mickiz

Nordmans "gamla" låtar är mysiga, dem nya låter visseligen som de gamla men nee inte samma sak ändå. Är d för mycket nu gumz ? Isåfall, pausa blogg, mail och telefon och ta dej tid till att skriva boken, väntar med så mycket spänning så jag snart åker hem till dej haha rena rama hotelsen XD

2009-02-10 06:42:10
URL: http://www.engmanz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback