2009-02-12 17:39:20

Stalker. ♥

Nu har jag idag pratat med vänner som har haft stalker efter sej....och det är på precis samma sätt som människan som sitter och mejlar...runt ang mej.

När jag berättade hela senariet ang igår och hela tiden han följt min blogg  och hela beteendet så fick jag bekräftat det jag trodde igår han är besatt av mej.

Har också fått instruktioner på hur jag ska göra vid tillfällen liknande igår...och det känns bra. Underbart at få dessa råd och information om hur dom haft det.

Jag har gjort precis rätt, det första jag gjorde var att kontakta polisen och allt som görs från det hållet ska dit, allt ska ner på pränt. Och det viktigatse polisen vet vem han är.

Men men nu är det The End ang detta, men nu vet ni att det var som jag trodde...kanske inte skrev det rakt ut, men får ni mail eller kontaktar Er så hör av er.


En stor kram till mina vänner.
Vic

Kommentarer
Skrivet av: Mickiz

Jag ha såna med men dem bara "snokar".. Kan man ju kalla starkler med... Ne fya... Kjam

2009-02-13 05:28:09
URL: http://www.engmanz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback