2009-02-16 07:15:37

Va fan...!!! ♥

Så jäkla sjukt.....blir så arg:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4421182.ab

Ska poliser få bete sej hur som helst??  Nje dom ska vara föredömen för alla andra som vill följa och leva efter lagen.....Visst är dom bara människor och kan också säkert göra grodor som vi andra dödliga....men att kalla någon : Stationshoran!

Har men den orespekten för sina kollegor så är det inte undra på att vissa poliser beter sej så illa ute bland svenska folket!

Folk som måste börja kalla andra människor okvädes ord....mår så oerhört illa, jag anser att INGEN människa ska kalla någon några sådana ord. Det finns absolut ingen anledning att bete sej så det finns inte heller någon ursäkt till det.

Så oerhört lågt och barnsligt att börja kalla andra människor vid namn som är så sjuka.

Jag går till mej själv, jag kan säga/skriva att människor är sjuka/beter sej sjukt det har jag inget emot....

Men att kalla någon hora, fitta eller vad det nu kan vara existerar inte i min värld.

Jag anser mej på tok för intelligent för att bete mej på det sättet och det  man gör själv säger rätt mycket om en själv....

Jaja läste det och ville bara få in ett inlägg om det....inte första ggn polisen är i blåsväder ang kvädesord.....och sådant skit....

Alla poliser är absolut inte sådana här, men tyvärr är det dom som syns och hörs och får uppmärksamhet....



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected] 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback