2009-02-27 19:37:42

What a day... ♥

Hela förmiddagen kantades av telefonsamtal hit och dit...ang viktiga saker....sedan en snabb frukost och sedan städ.....och det tog ju ett par timmar och lite till eftersom dom mesta hundhår måste bort.....

Orkade inte städa igår....

Direkt efter städning kom besök....sedan hämta David.....besök var kvar....sedan kom Per och Adam hem...
Och efter någon timma så blev det....direkt att dra och hanbla byxor....till Per....Barnen ska alltid bråka när man är stressad, dom känner det direkt...

Sedan hem.....och dona en massa; Per drog åt sitt håll och jag åt mitt...

Och nu sitter man här, och är utsvulten, inte hunnit käka middag eller lunch ännu....så irriterande....men men ny duschad och snart sovdags....så det så.


Ha en fin fredags kväll.

p.s saknaden av Maya är inte bättre idag heller......:/ Undrar om det någonsin försvinner....




Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]

Kommentarer
Skrivet av: dagstjarnan

Vet att det är en klysha, men det kommer kännas bättre vännen.



Många kramar

2009-02-28 00:24:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24803
Skrivet av: Mickiz

Kolla de jag sa, om medicin mot allergi...

2009-02-28 06:52:05
URL: http://www.engmanz.blogspot.com
Skrivet av: magda

saknaden kommer med tiden att bli bättre....men det tar sin tid ... låt det ta den tid som de behövs...

2009-02-28 09:03:01
Skrivet av: Elin

Kanske inte känns som en tröst nu, men det kommer bli bättre....

Jag saknar kisse som exmaken tog med sig, o jag vet inte om katten lever idag eller är i katthimlen plus at tjag saknar mina tidigare katter som inte lever. :(

2009-03-03 13:00:11
URL: http://metrobloggen.se/tusenideer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback