2009-01-24 19:15:55

Ett rum till :) ♥

Har man målat nere i lokalen :) Skönt, men nu ska jag ta ett snack med målaren, vill ha mera färg....till hallen och 4 rum till som ska snyggas upp, sedan hoppas jag på en invigning :)

Började vid 10 tiden och kom hem vid 17 tiden....= 7 hela timmar nere i lokalen igen, underbart skönt och när man städat och målat allt på samma dag, men hade aldrig hunnit om inte Annso och Sandra hjälpte mej :)

Barnen har jag inte sett mycket av idag...skönt ibland iofs, man behöver vara ifrån varandra lite :)

David sover nu och Adam ska det snart spelad Fia med fusk (som Adam kallar det).  Sedan ska jag se Carola på 1:an och sedan ska det nanas :)

Ha en fin lördag kväll.


p.s gillade Let`s Dance igår...den jobbiga åkte ut...Blondinbella....huga vilken jobbig röst hon har....och sedan var det bara prat om henne inte hennes partner, han fick inte en syl i vädret :)
Så nu är jag glad att man slipper se det nästa vecka :)



Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected] 

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Ja usch för Blondinbella.. brrr...

Sen tycker jag Kitty kan åka.



Neh frukost åt jag inte förrän senare, haha! Fick kaffe på sängen bara. Mmm, man får se när man kan köpa ett sånt spel. Sku va skoj.

2009-01-24 23:58:44
URL: http://metrobloggen.se/tusenideer
Skrivet av: Mickiz

Kom o måla här =) Hua

2009-01-25 08:09:15
URL: http://www.engmanz.blogspot.com
Skrivet av: Anna

Du är inte ensam om att vara glad att slippa henne :D

2009-01-27 12:41:29
URL: http://myzsol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback