2009-01-21 08:21:59

Fyyyy Bubblan... ♥

Vad David bökade på inatt, kom upp i sängen vid 1 tiden..och sedan 04:30 höll han på att ramla ur sängen....sedan 05:50 vakna han....:)

Själv somna jag vid 23:30 så inte många hela timmar där...så det blir att sova nu då efter att David lämnats på dagis :)

Så kl 7 dammsög jag, skönt nu när det är klart och ungarna vänner inte till på hela dagen...bara Maya hår överallt :)
Men men det får man överleva då man valt att ha hund :)

Maya har ett sår på ryggen, verkar som någon av hundarna hon brukar leka med har bitit av tuss med hår och det inkls rötterna....så det ser av skrapat ut...men verkar som det blivit bättre inatt, tack vare tips från djuraffärn :)

Nje nu ska David hämtas hos grannen, han är där varje morgon och idag fick han med sej yougurt upp och kokta ägg, lixom inte bara Sofie`s mamma som ska bjuda hela tiden :)

Har avslutat mitt Lunar kono, känns förbaskat skönt :)  Finns nu mera bara här och på MSN, men dit har inte Alla tillgång :)


Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected] 

Kommentarer
Skrivet av: Anna

Har också funderat på att ta bort mig från lunar, men har inte kommit mig för att göra det.

2009-01-21 14:10:30
URL: http://myzsol.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Mmm, jag har ju kvar min Lunar. Men mest för att ett par jag pratar mycket med, inte har nån annan sida, men annars är man ju knappt där nu.

2009-01-21 20:31:33
URL: http://metrobloggen.se/tusenideer
Skrivet av: Mickiz

Inte på msn =( ser dej aldrig =( addat nya min ?

2009-01-22 08:21:02
URL: http://www.engmanz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback